onsdag 1. desember 2010

Mode - kæ æ dæ?

Æg hæ haurt snakk om at folk kler seg itte kæ så æ inn å sånn av og t. Før, når æg va litt mindre så huske æg nogen gonge at mor sko bestemma kæ så va best for mæg. Æg vil inkje påstå æg he vore vanskele i klesveien, men av og t så husa æg at vrangpeisen i mæg kom t sin rett. Ei boksa så hu mor hadde lappt med gamle udsletne gardinmønster totte æg inkje noge om. Og spesielt inkje når æg vart påtvunge å gå med na på skulen.

Uansitt, me haure ofte om mode å sånn på tv. Dæ æ så gysla lett å la seg påvirka av dæ de seie æ "inn". Me hæ jo adle vore med på jojo- modå. Om du inkje kjyppte dæg jojo når dæ stod på så blei du jo nesten tintetgjort.

Groen t at æg tæge opp denne tråen æ at me i "hør&dør" redaksjonen hæ plana om ei modespalta. Dæ ska inkje påberoba sæg å ver knytta opp t noge "bymoda", men noge så folkeligt så, "kæ æ på moden i Bjerkrei, nå.."?

Ole Arnfinn æ en goe mann, dæ vett me. Og dæ konne inkje passa bære, då æg gjekk å gronna tiligare i dag på kæ æg sko skriva om i kveld. Denne modespaltå kjæme ifrå han, og æg trur han he skapt nettopp dæ me snakke om, ein nye mode i Bjerkrei.
Ken hæ inkje lyst på ei sånn ei T- skjorta:


elle ei sånn ei:



elle ei sånn ei:



Eg kan inkje aent enn å seia, respekt Ole Arnfinn Røysland!

10 kommentarer:

  1. eg vil ha t-skjorta med det midterste mønsteret

    SvarSlett
  2. Fø å seia dæ rett ud, æg hadde kjypt adle tri, uden å nøla ett einaste sekond!

    helsing ø.vassbø

    SvarSlett
  3. Dette kan vel bare trykkast opp i eit par-ti eksemplar med ein gong!!?! Lett så eg au ska ha! Jedna ein jomper au!! D hadde jo vore heilt vanvittigt bra!! :D Heilt sykt! Eg vil ha ein svarte jomper med den første sauen i kvitt.

    Men ikkje lag stor business av det, rekne med det kan bryda med merkevaren til moods of norway?

    SvarSlett
  4. Kanon bra magasin. Dersom genser eller t-skjorte hadde komme for salg hadde eg stilt meg i kø

    SvarSlett
  5. Eg tenkjer at dersom me er ein gjeng som er interesserte, så har me jo alltids Europrofil...

    SvarSlett
  6. Evt. ei anna internetteneste som lagar litt betre gensarar! Eventuelt ein annan kvalitet enn den BKU-gensarane har.

    SvarSlett
  7. I frykt for å verta saksøkt av eigarane til merkenavnet så har eg eit alternativt slagord:
    "wool of bjerkreim":)?

    SvarSlett
  8. Kånå vil ha den i midten. Duale bra magasin! Helsing frå vinjakulå

    SvarSlett
  9. Eg tenkjer at så lenge me held oss i svært liten skala er saksøkingsfaren relativt liten. Men absolutt eit poeng. Og til Knut. Eg tenkjer lokalt næringsliv (ikkje at dette vil vere eit avgjerande oppdrag for noko som helst firma, men pengar er pengar), og eg tenkjer pris. Men finn du ei side som er vesentleg billegare, og/eller har samme pris men vesentleg betre kvalitet, så er eg med.

    SvarSlett
  10. Tenkte akkurat og på at moods kunne blitt skifta ut med wools (s-en kan diskuterast). E jo så å sei dei same bokstavane på enn måde.... Hadde glatt kjøpt eit plagg eg og, gjerne genser :)

    SvarSlett